تبلیغات
آموزش ریاضی - سفر به بهشت هشت به سبک دانشجو معلمان ریاضی دانشگاه فرهنگیان ( قسمت آخر تاریخ 25 تیر ماه )

نویسنده :حسین زارعی
تاریخ:شنبه 14 مرداد 1396-02:54 ب.ظ

به نام خدا

تاریخ 25/04/96

صبح یکشنبه و آخرین روزی که در مشهدالرضا هستیم از یک طرف دلتنگی خانواده و از طرفی علاقه به استفاده بیشتر از مشهد امام رضا (ع) ، جای دو دوستی که شب گذشته رفته بودن هم خالی بود بالاخره بچه ها بلند شدند صبحانه تخم مرغ آورده بودن بعضی دوست داشتند و بعضی هم نه ، تعدادی مربای آلبالو تو یخچال بود بعضی ها مربا خوردن و بعضی تخم مرغ قرار بود ساعت 2 بعد از ظهر تخلیه کنیم کار سخت بود تا نماز میخوندیم و میرسیدیم حسینیه ساعت 14 بود به همین دلیل به بچه ها گفتیم سعی کنید همه راس 13:30 حسینیه باشند تا ناهار رو بخوریم بتونیم ساعت 14 تخلیه کنیم با این قرار عده ای به خرید سوغاتی و عده ای  به حرم امام رضا حرکت کردن پس از زیارت مفصل ساعت 13:30 در حسینیه بودم کم ، کم بچه ها پیداشون شد یکی از بچه ها با مسئول حسینیه صحبت کرد که تا شب در حسینیه بمانیم چرا که حرکت قطار ساعت 00:20بامداد بود.

بالاخره با صحبت انجام شده قرار شد نفری 6هزارتومان بدیم تا شب بتونیم بمونیم پس خیالمون از این جهت راحت شد و کباب سفت رو به سختی خوردیم بااندکی استراحت عده ای زود تر رفتن حرم و ما هم برای آخرین بار والیبال مفصلی بازی کردیم و ما هم به حرم حرکت کردیم تا برای آخرین بار گند طلای بهشت هشت را ببینیم و خداحافظی کنیم خداروشکر خداحافظی مفصلی انجام دادیم از جمله زیارت عاشورا به صورت دسته جمیعی و زیارات امین الله و خواندن قرآن بالاخره آخرین نماز رو تو مسجد گوهرشاد خواندیم بعد برای تهیه شام من با یکی از بچه ها رفتیم فروشگاه رضوی و کلی جنس از صبحانه تو قطار شامل کیک و آبمیوه و شام هم برای عده ای الویه وبرای عده ای خوراک سوسیس خریداری کردیم وسریع به منزل برگشتیم تا ساعت 23 شام رو بخوریم و به راه آهن برویم تا به تهران رهسپار شویم .

(انشاءالله وعده بعدی ما شارع بین الحرمین )