آموزش ریاضی به نام خدا با سلام خدمت شما بازدیدکننده عزیز ، امیدوارم لحظات مفیدی را در این پایگاه داشته باشید ، هدف از راه اندازی این پایگاه آشنایی با رشته آموزش ریاضی و همچنین دانشگاه فرهنگیان و ارتباط با دنیای بیرون برای هرچه تعامل بیشتر بین دانشگاه و جامعه است و همچنین مکانی برای تعامل دانشجو معلمان و معلمان رشته آموزش ریاضی با یکدیگر ، انشاءالله در این راه موفق باشیم ، با دعای شما . ------------------------------------ آدرس آموزش ریاضی : www.math-edu.ir www.math95.ir ------------------------------------ آدرس انجمن ریاضی www.mathforum.ir ------------------------------------ ایمیل آموزش ریاضی : mhzarei76@gmail.com tag:http://math95.ir 2019-07-16T14:05:31+01:00 mihanblog.com آئین گرامیداشت روز معلم 2019-05-10T10:49:11+01:00 2019-05-10T10:49:11+01:00 tag:http://math95.ir/post/119 حسین زارعی با سلام و درود به ارواح مطهر معلمان انقلاب، شهیدان مطهری، شریعتی، رجایی و باهنر؛ امامان خمینی(ره) و خامنه ای(مدظله العالی) با تاسی به این کلام شریف شهید رجایی که فرمود:"معلمی شغل نیست، معلمی عشق است. اگر به عنوان شغل انتخابش کرده ای، رهایش کن و اگر عشق توست مبارکت باد." با تبریک به محضر تو، ای نهایت عشق و ایثار، ای مربی و ای معلم!از محضرت عاجزانه می طلبم تا زنده ایم برای تغییر، تحول و بسترسازی فرهنگی این تغییر و تحول، به یاری هم بشتابیم تا جامعه جوان ما همواره سرشار از نشاط ایرانی، اسلامی و
با سلام و درود به ارواح مطهر معلمان انقلاب، شهیدان مطهری، شریعتی، رجایی و باهنر؛ امامان خمینی(ره) و خامنه ای(مدظله العالی) با تاسی به این کلام شریف شهید رجایی که فرمود:
"معلمی شغل نیست، معلمی عشق است. اگر به عنوان شغل انتخابش کرده ای، رهایش کن و اگر عشق توست مبارکت باد." با تبریک به محضر تو، ای نهایت عشق و ایثار، ای مربی و ای معلم!
از محضرت عاجزانه می طلبم تا زنده ایم برای تغییر، تحول و بسترسازی فرهنگی این تغییر و تحول، به یاری هم بشتابیم تا جامعه جوان ما همواره سرشار از نشاط ایرانی، اسلامی و سرآمد تلاش جهت الگوی مطلوب جهان گردد.
دکتر پرویز انصاری راد در آئین گرامیداشت روز معلم که در مرکز شهید بهشتی تهران برگزار شد، با بیان اینکه در سال ۹۷ فراز و نشیب های فراوانی در استان تهران داشتیم، تصریح کرد: در سال گذشته تلاش شد گام هایی رو به جلو در خصوص مسائل عمرانی و تجهیزات پردیس ها و مراکز برداریم و یک گام ارتقاء دهیم.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط کشور و مباحث بودجه ای توفیقاتی داشتیم و با حضور دکتر خنیفر و اهتمام جدی ایشان به تربیت معلم شاهد اتفاقات خوبی از نظر مباحث عمرانی در استان تهران داشتیم.
دکتر انصاری راد با بیان اینکه میلیاردها تومان در حوزه آزمایشگاه های پردیس ها و مراکز استان تهران تجهیز شده است، تصریح کرد: با اراده دکتر خنیفر، ۹ مجموعه پردیس ها و مراکز استان تهران ارتقاء یافته است.
سرپرست مدیریت پردیس های استان تهران در ادامه به مسائل اخیر کشور در سال جدید پرداخت و افزود: در سال ۹۸ با نعمت های خدا کشور سیراب شد و متاسفانه اتفاقات تلخی در برخی استان ها افتاد که باید با بهره گیری از توان علمی و عقلانیت، آینده نگری خوبی داشته باشیم.
وی ادامه داد: دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان تهران به عنوان پیشرو و کاملا داوطلبانه، به پلدختر اعزام شدند و دست تک تک دانشجویانی که به پلدختر و نیز دانشجویان بسیجی که به خوزستان رفتند را بوسه می زنم.
دکتر انصاری راد از کمک 50 میلیون تومانی مجموعه استان تهران به هموطنان سیل زده خبر داد و افزود:
کیفیت بخشی و آموزش از جمله برنامه های سال جدید است و تلاش داریم با آموزش کارکنان آموزش بتوانیم گامی در راستای کیفیت بخشی آموزشی برداریم.
دکتر انصاری راد در ادامه به ویژگی های یک معلم خوب پرداخت و افزود: صبوری و شنود موثر مهم ترین ویژگی معلمی است و دانشجو معلمان از طریق برنامه های انجمن ها و کانون ها ویژگی های معلمی را تمرین کنند.
سرپرست مدیریت پردیس های استان تهران تصریح کرد: اقتدار معلم به توانمندی و توانمدی از صلاحیت علمی می آید و معلم باید
نسبت به موضوعات تسلط کامل داشته و با اقتدار مطالب را بیان کند
وی ادامه داد: اقتدار صبوری و آرامش ایجاد می کند و با توجه اثر بخشی معلم به عنوان یک الگو می تواند تاثیرات مناسب بر دانش آموزان ایجاد کند .

]]>
چگونه ریاضی بنویسیم ؟ 2019-04-30T10:39:57+01:00 2019-04-30T10:39:57+01:00 tag:http://math95.ir/post/118 حسین زارعی نوشته‌ای که پیش‌روی شماست، برگرفته‌ای است آزاد از مقاله‌ی How to write mathematics by Paul. L. Halmos. نخستین بار که این مقاله را دست گرفتم، گمان می‌کردم خواندن این مقاله برای دانشجویان ریاضی خالی از لطف نباشد، چراکه دید بهتری در استفاده‌ی مناسب علائم ریاضی و دقیق‌تر نوشتن آن‌چه که در ذهن دارند، به ایشان می‌دهد. به‌ویژه نویسنده در جایی اشاره می‌کند مخاطب این متن، دانشجویانی هستند که مقاله‌ای در دست نگارش دارند.اما زمانی‌که برای دومین بار با این مقاله درگیر شدم، احساس کردم مطالعه‌ی این ترجمه می
نوشته‌ای که پیش‌روی شماست، برگرفته‌ای است آزاد از مقاله‌ی How to write mathematics by Paul. L. Halmos. نخستین بار که این مقاله را دست گرفتم، گمان می‌کردم خواندن این مقاله برای دانشجویان ریاضی خالی از لطف نباشد، چراکه دید بهتری در استفاده‌ی مناسب علائم ریاضی و دقیق‌تر نوشتن آن‌چه که در ذهن دارند، به ایشان می‌دهد. به‌ویژه نویسنده در جایی اشاره می‌کند مخاطب این متن، دانشجویانی هستند که مقاله‌ای در دست نگارش دارند.
اما زمانی‌که برای دومین بار با این مقاله درگیر شدم، احساس کردم مطالعه‌ی این ترجمه می‌تواند برای هرکسی که قصد در نوشتن مقاله یا کتاب، آماده‌سازی سخنرانی در حد حرفه‌ای یا حتی ارائه‌ی کلاسی در سطح دبیرستان دارد، مفید باشد. این نوشته پیش‌تر در شماره‌ی هشتم نشریه‌ی بی‌نهایت چاپ و موفق به دریافت عنوان برترین مقاله‌ی علوم پایه در دهمین جشنواره داخلی نشریات کشور (تیتر 10) شده است.
اگر پیش از شروع مطالعه‌ی مقاله به مقدمه و سر تیترهای بولد شده دقت کنید، می‌بینید که روند توصیه‌های هالموس برای بهتر نوشتن، چقدر ملموس و کارآمد است. در واقع مطالعه‌ی این نوشتار می‌تواند به شما _فارغ از رشته‌ای که مطالعه کرده‌اید_ ایده‌های خوبی برای ایجاد نوشتاری بهتر، دقیق‌تر، کوتاه‌تر، قابل‌فهم‌تر و مناسب‌تر از آن‌چه که در ذهن دارید و می‌خواهید بیان کنید، بدهد. در بخش مقدمه انتقادات و نظراتی را می‌خوانید که بسیار جالب و تامل برانگیزنند؛ هرکسی خودش را بهترین می‌داند و باور دارد بهترین شیوه، آنی است که او می‌گوید. پس احترام به تفاوت‌ها چه می‌شود؟ هدف اصلی من از بازنشر این ترجمه، آن است که هرکسی سعی کند شیوه‌ی شخصی خودش را بر پایه‌ی احترام به تفاوت‌های مخاطبانش، انتخاب کند. شاید تصور کنید در نظر گرفتن همه‌ی تفاوت سلیقه‌ها سخت، ناممکن و عجیب باشد و حتی به بدنه‌ی اصلی کارتان لطمه وارد کند، اما منظور من از تفاوت سلیقه‌ها، تفاوت در فهم و برداشت‌هاست. بیان مناسب شما، می‌تواند مخاطبانتان را از کج‌فهمی و یا برداشت خیلی دور از انتظار برهاند، البته توجه داریم که برداشت‌ها شخصی هستند.
]]>
نمونه برخال ها (فراکتال ها) 2019-03-28T16:52:49+01:00 2019-03-28T16:52:49+01:00 tag:http://math95.ir/post/117 حسین زارعی برفدانه کُخ یک خم ریاضی است که در عین پیوستگی در همه نقاط، در هیچ نقطه‌ای مشتق‌پذیر نیست. این خم از نخستین نمونه‌های برخال‌ها بوده و در مقاله‌ای از ریاضیدان سوئدی هلگه فون کُخ در سال ۱۹۰۴ معرفی شده است. محیط =3×(4/3)به توان n،  n:شماره مرحله
برفدانه کُخ یک خم ریاضی است که در عین پیوستگی در همه نقاط، در هیچ نقطه‌ای مشتق‌پذیر نیست. این خم از نخستین نمونه‌های برخال‌ها بوده و در مقاله‌ای از ریاضیدان سوئدی هلگه فون کُخ در سال ۱۹۰۴ معرفی شده است. محیط =3×(4/3)به توان n،  n:شماره مرحله

]]>
هندسه فراکتالی 2019-03-19T17:42:38+01:00 2019-03-19T17:42:38+01:00 tag:http://math95.ir/post/114 حسین زارعی بَرخال یا فرکتال، یا فراکتال (Fractal) ساختاری هندسی است که با بزرگ کردن هر بخش از این ساختار به نسبت معین، همان ساختار نخستین به دست آید. به گفتاری دیگر برخال ساختاری است که هر بخش از آن با کل‌اش همانند است. برخال از دور و نزدیک یکسان دیده می‌شود. به این ویژگی خودهمانندی گویند. برخال‌ها یکی از ابزارهای مهم در گرافیک رایانه‌ای هستند.نام‌گذاریفرکتال fractal از واژه لاتین fractus یا fractum به معنی شکسته گرفت شده‌است که بیانگر یکی از شناسه‌های اصلی برخال -بخش‌شدنی- است. واژه فرکتال به معنای سنگی ا بَرخال یا فرکتال، یا فراکتال (Fractal) ساختاری هندسی است که با بزرگ کردن هر بخش از این ساختار به نسبت معین، همان ساختار نخستین به دست آید. به گفتاری دیگر برخال ساختاری است که هر بخش از آن با کل‌اش همانند است. برخال از دور و نزدیک یکسان دیده می‌شود. به این ویژگی خودهمانندی گویند. برخال‌ها یکی از ابزارهای مهم در گرافیک رایانه‌ای هستند.
نام‌گذاری
فرکتال fractal از واژه لاتین fractus یا fractum به معنی شکسته گرفت شده‌است که بیانگر یکی از شناسه‌های اصلی برخال -بخش‌شدنی- است. واژه فرکتال به معنای سنگی است که به گونه نامنظم شکسته شده باشد.
کشف
واژه فرکتال در سال ۱۹۷۶ توسط ریاضیدان فرانسوی به نام بنوا مندلبرو وارد دنیای ریاضی شد. . مندل برات هنگامی که پیرامون طول سواحل انگلیس پژوهش می کرد، دریافت که هرگاه با مقیاس بزرگ این طول اندازه گرفته شود بیشتر از زمانی است که مقیاس کوچک‌تر باشد.

ویژگی شکل برخال
بسیار دور از پیش‌بینی است.
فرگشت (تکامل) هم‌زمان دارد.
دارای جایگزینی بهینه است.
ریشه در قوانین ساده دارد.
در شکل‌گیری گونه از تکرار بهره‌می‌جوید.
سامانه‌ای تو در تو است.
ریختهای اقلیدسی با استفاده از توابع ایستا ساخته می‌شوند ولی ریختهای برخال با فرایندهای پویا ساخته می‌شوند. فرایندهای پویا، فرایندهایی هستند که دارای حافظه می‌باشند و رفتار آن‌ها به گذشته بستگی دارد.
دارای ویژگی خود همانندی است.
هر فرایند تکراری و پویا باعث ایجاد ساختارهای پیچیده برخال نمی‌شود. سازوکار فرآوری چنین ساختارهای پویایی، آشوب است. در حقیقت، برخال نگاره‌ای ریاضی از آشوب است.
هندسه برخال
برخال از دید هندسی به چیزی گویند که دارای سه ویژگی زیر باشد:

دارای ویژگی خودهمانندی باشد یا به انگلیسی self-similar باشد.
در مقیاس خرد بسیار پیچیده باشد.
بعد آن یک عدد صحیح نباشد مثلاً ۲
محاسبه بعد برخال‌ها
بعد خط یک، بعد صفحه دو و بعد فضا سه است. برخال‌ها برخلاف همهٔ اینها بعد صحیح ندارند. برای نمونه بعد یک برخال می‌تواند ۱٫۲ باشد که بدین چم از خط پیچیده‌تر و از صفحه سادتر است. بعد برخال‌ها از یک سری فرمول‌های لگاریتمی بدست می‌آیند.

]]>
اندازه گیری شهودی زوایای داخلی چند ضلعی ها 2019-01-26T12:13:39+01:00 2019-01-26T12:13:39+01:00 tag:http://math95.ir/post/113 حسین زارعی به نام خدا فیلم آموزشی ساخت و نحوه کار ابزار دست ورزی اندازه گیری شهودی زوایای داخلی چند ضلعی ها توسط دانشجو معلمان مرکز بهشتی آقایان حق پرست ، حاجی بابایی و صفری آماده شده است لازم به ذکر است که در همایش بررسی کتب هندسه در مرکز شهید شرافت این ابزار دست ورزی رتبه اول را کسب نموده است .برای مشاهده فیلم در آپارات کلیک کنید به نام خدا 
فیلم آموزشی ساخت و نحوه کار ابزار دست ورزی اندازه گیری شهودی زوایای داخلی چند ضلعی ها توسط دانشجو معلمان مرکز بهشتی آقایان حق پرست ، حاجی بابایی و صفری آماده شده است لازم به ذکر است که در همایش بررسی کتب هندسه در مرکز شهید شرافت این ابزار دست ورزی رتبه اول را کسب نموده است .
]]>
معرفی و دانلود منابع درس مبانی هندسه 2019-01-15T05:03:11+01:00 2019-01-15T05:03:11+01:00 tag:http://math95.ir/post/112 حسین زارعی با سلام خدمت دوستان برای درس مبانی هندسه دو منبع جدید معرفی میکنم و انشاءالله جزوه این منابع رو به زودی بارگذاری خواهم کرد بر خلاف منابع معرفی شده وزارت علوم #استاد_مسعود_عظیمی منابع زیر را برای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان مناسب دیدند .منبع اول نام کتاب : هندسه نااقلیدسی ؛ نویسنده : هارولد ولف  ؛ مترجم : احمد بیرشک   ؛  ناشر : انتشارات امیرکبیراز هشت فصل این کتاب فصول زیر برای منبع کارشناسی درس مبانی هندسه مناسب است :فصل اول : بنیاد هند
با سلام خدمت دوستان برای درس مبانی هندسه دو منبع جدید معرفی میکنم و انشاءالله جزوه این منابع رو به زودی بارگذاری خواهم کرد بر خلاف منابع معرفی شده وزارت علوم #استاد_مسعود_عظیمی منابع زیر را برای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان مناسب دیدند .
منبع اول 
نام کتاب : هندسه نااقلیدسی ؛ نویسنده : هارولد ولف  ؛ مترجم : احمد بیرشک   ؛  ناشر : انتشارات امیرکبیر
از هشت فصل این کتاب فصول زیر برای منبع کارشناسی درس مبانی هندسه مناسب است :
فصل اول : بنیاد هندسه اقلیدسی
فصل دوم : اصل موضوع پنجم
فصل سوم : کشف هندسه نااقلیدسی
فصل چهارم : هندسه مسطح هذلولوی
دانلود منبع یک از سرور پیکو فایل
راهنمای دانلود از سرور پیکو فایل
منبع دوم
نام کتاب : هندسه های جدید  ؛  نویسنده : جیمز اسمارت   ؛   مترجم : غلامرضا یاسی پور  ؛   انتشارات : انتشارات مدرسه
از میان 9 فصل کتاب وضمیمه های آن  فصل ۱ : مجموعه های آکسیومها و هندسه های متناهی  برای دانشجو معلمان توصیه می شود .
دانلود منبع یک از سرور پیکو فایل
راهنمای دانلود از سرور پیکو فایل
]]>
پیش ثبت نام قطعی نیمسال دوم 97-98 2018-11-24T14:46:08+01:00 2018-11-24T14:46:08+01:00 tag:http://math95.ir/post/111 حسین زارعی لطفا به نکات زیر توجه کنید :1- پیش ثبت نام دروس تخصصی قطعی بوده و با توجه به ثبت نام شما تعداد گروه درس مشخص می شود. 2- عزیزانی که در پیش ثبت نام شرکت نکنند، مسئولیت انتخاب واحد بر عهده خودشان می باشد عزیزان برای ثبت نام می توانند از دو طریق زیر اقدام کنند :راه اول و اصلی پر کردن فرم اینترنتی زیر :ورود به صفحه ثبت نام راه دوم برای عزیزانی که نتوانستند به صورت اینترنتی ثبت نام کنند و ارسال پیام به آی دی تلگرامی زیر :/https://telegram.me/h_z_76آخرین مهلت ثبت نام : چهارشنبه 7 لطفا به نکات زیر توجه کنید :
1- پیش ثبت نام دروس تخصصی قطعی بوده و با توجه به ثبت نام شما تعداد گروه درس مشخص می شود. 
2- عزیزانی که در پیش ثبت نام شرکت نکنند، مسئولیت انتخاب واحد بر عهده خودشان می باشد 
عزیزان برای ثبت نام می توانند از دو طریق زیر اقدام کنند :
راه اول و اصلی پر کردن فرم اینترنتی زیر :
ورود به صفحه ثبت نام 
راه دوم برای عزیزانی که نتوانستند به صورت اینترنتی ثبت نام کنند و ارسال پیام به آی دی تلگرامی زیر :
/https://telegram.me/h_z_76
آخرین مهلت ثبت نام : چهارشنبه 7 آذر ماه 97 می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال گروه آموزش ریاضی مرکز بهشتی در پیامرسان های سروش و تلگرام به نشانی /https://telegram.me/math_mbt مراجعه کنید .
لیست دروس تخصصی جدید
آنالیز ریاضی 1
جبر 1(یا نظریه اعداد) 
مبانی هندسه، 3 واحد
آزمون های تحصیلی و آزمون سازی در آموزش ریاضی
پژوهش و توسعه حرفه ای 2 : کنش پژوهی
زبان تخصصی 
کارورزی 2
لیست دروس عمومی جدید :
تاریخ تحلیلی صدر اسلام 
تاریخ اندیشه و عمل تربیتی در اسلام و ایران 
نگارش علمی
کاربرد زبان
لیست دروس تخصصی گذشته
ریاضی عمومی 2
مبانی منطق و نظریه مجموعه ها
مبانی ترکیبیات
مبانی ماتریس ها و جبر خطی
مقدمه ای بر هندسه مدرسه ای
]]>
دومین جلسه کارورزی 2018-11-08T18:11:47+01:00 2018-11-08T18:11:47+01:00 tag:http://math95.ir/post/110 حسین زارعی به نام خدابا شروع سال تحصیلی ، هم دانشگاه و هم مدرسه کار رو برای ادامه رسیدگی به وبگاه آموزش ریاضی سخت کرد قبل از ادامه بحث حلول ماه ربیع الاول رو تبریک عرض میکنم ، انشاءالله عزاداری ها قبول باشه اما برای این ماه یک عکس دسته جمعی در کنار دوستان عزیزم  که به عنوان کارورز در مدرسه شهید مدرس شاهد منطقه 12 حضور داشتیم ، ارسال میکنم. به نام خدا
با شروع سال تحصیلی ، هم دانشگاه و هم مدرسه کار رو برای ادامه رسیدگی به وبگاه آموزش ریاضی سخت کرد قبل از ادامه بحث حلول ماه ربیع الاول رو تبریک عرض میکنم ، انشاءالله عزاداری ها قبول باشه اما برای این ماه یک عکس دسته جمعی در کنار دوستان عزیزم  که به عنوان کارورز در مدرسه شهید مدرس شاهد منطقه 12 حضور داشتیم ، ارسال میکنم.
]]>
لست دروس ارائه شده گروه آموزش ریاضی مرکزبهشتی تهران 2018-09-23T17:19:37+01:00 2018-09-23T17:19:37+01:00 tag:http://math95.ir/post/109 حسین زارعی به نام خداتصویر دروس ارائه شده گروه آموزش ریاضی نیمسال اول 97-98 دانشگاه فرهنگیان - مرکز بهشتی تهران به شرح زیر است :تصویر دروس ارائه شده نیمسال اول 97-98 (ریاضی 95 - گروه 1)تصویر دروس ارائه شده نیمسال اول 97-98 (ریاضی 95 - گروه 2)تصویر دروس ارائه شده نیمسال اول 97-98 (ریاضی 96 - گروه 1)تصویر دروس ارائه شده نیمسال اول 97-98 (ریاضی 96 - گروه 2)تصویر دروس ارائه شده نیمسال اول 97-98 (ریاضی 97 - گروه 1)تصویر دروس ارائه شده نیمسال اول 97-98 (ریاضی 97 - گروه 2) به نام خدا
تصویر دروس ارائه شده گروه آموزش ریاضی نیمسال اول 97-98 دانشگاه فرهنگیان - مرکز بهشتی تهران به شرح زیر است :
تصویر دروس ارائه شده نیمسال اول 97-98 (ریاضی 95 - گروه 1)
تصویر دروس ارائه شده نیمسال اول 97-98 (ریاضی 95 - گروه 2)
تصویر دروس ارائه شده نیمسال اول 97-98 (ریاضی 96 - گروه 1)
تصویر دروس ارائه شده نیمسال اول 97-98 (ریاضی 96 - گروه 2)
تصویر دروس ارائه شده نیمسال اول 97-98 (ریاضی 97 - گروه 1)
تصویر دروس ارائه شده نیمسال اول 97-98 (ریاضی 97 - گروه 2)
]]>
تقویم آموزشی سال تحصیلی ۹۸–۱۳۹۷ دانشگاه فرهنگیان 2018-08-26T16:29:16+01:00 2018-08-26T16:29:16+01:00 tag:http://math95.ir/post/108 حسین زارعی به نام خدابالاخره برای اولین بار قبل از اینکه به مرز مهر برسیم تقویم کلی دانشگاه فرهنگیان منتشر شد ، انشاالله به محض اینکه ریز تقویم آموزش نیز منتشر شود در اختیار شما خوبان قرا می دهیم .برای مشاهده تقویم آموزشی (PDF) کلیک کنیدراهنمای دانلود فایل به نام خدا
بالاخره برای اولین بار قبل از اینکه به مرز مهر برسیم تقویم کلی دانشگاه فرهنگیان منتشر شد ، انشاالله به محض اینکه ریز تقویم آموزش نیز منتشر شود در اختیار شما خوبان قرا می دهیم .
برای مشاهده تقویم آموزشی (PDF) کلیک کنید
راهنمای دانلود فایل
]]>
بازخوانی گفتمان انقلابی و تکنوکرات در تربیت معلم 2018-08-12T12:50:36+01:00 2018-08-12T12:50:36+01:00 tag:http://math95.ir/post/107 حسین زارعی فیلم کامل بخش "فرصت" برنامه 20 خرداد 97 حالا خورشید از شبکه 3 سیما با حضور سجاد صدیقی مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیانمشاهده در آپاراتمشاده در نماشا

فیلم کامل بخش "فرصت" برنامه 20 خرداد 97 حالا خورشید از شبکه 3 سیما با حضور سجاد صدیقی مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان
مشاهده در آپارات
]]>
قابل توجه داوطلبان آزمون سراسری1397 2018-08-11T11:20:36+01:00 2018-08-11T11:20:36+01:00 tag:http://math95.ir/post/106 حسین زارعی دکتر علی نژاد معاون دانشجویی دانشگاه  از مشاوره و هدایت تحصیلی داوطلبان جهت گزینش شایسته دانشجومعلمان برای رشته های مختلف تحصیلی در دانشگاه فرهنگیان خبر داد. وی افزود: در آستانه اعلام نتایج مرحله اول کنکور و انتخاب رشته، معاونت دانشجویی بر آن شد که در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و تاکیدات رییس دانشگاه فرهنگیان، در راستای جذب بهترین استعدادها و نخبگان برای امر مقدس معلمی به معرفی حداکثری دانشگاه شریف فرهنگیان بپردازد.وی ادامه داد: با توجه به نیازی که در آم
دکتر علی نژاد معاون دانشجویی دانشگاه  از مشاوره و هدایت تحصیلی داوطلبان جهت گزینش شایسته دانشجومعلمان برای رشته های مختلف تحصیلی در دانشگاه فرهنگیان خبر داد. 

وی افزود: در آستانه اعلام نتایج مرحله اول کنکور و انتخاب رشته، معاونت دانشجویی بر آن شد که در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و تاکیدات رییس دانشگاه فرهنگیان، در راستای جذب بهترین استعدادها و نخبگان برای امر مقدس معلمی به معرفی حداکثری دانشگاه شریف فرهنگیان بپردازد.


وی ادامه داد: با توجه به نیازی که در آموزش و پرورش به انتخاب معلم شایسته در مقاطع مختلف تحصیلی احساس می شود، مشاوره تحصیلی مناسب می تواند داوطلبان کنکور و دانشجومعلمان را برای ادامه تحصیل در رشته دلخواه خود هدایت نماید و افراد را به ادامه تحصیل در رشته های پرطرفدار معلمی در علوم انسانی، علوم تجربی و علوم ریاضی راغب نماید.

معاون دانشجویی دانشگاه با اشاره به اینکه انتخاب رشته و هدایت تحصیلی بسیار فراتر از کنکور سراسری شده است و بسیاری از جنبه های تحصیل را پوشش می دهد بیان کرد: داوطلبان کنکور برای اطلاع از ضرورت و اهمیت مشاوره تحصیلی و آگاهی از رشته های پرطرفدار در کنکور سراسری، به مراکز مشاوره دانشگاه فرهنگیان در پردیس های سراسر کشور مراجعه نمایند.

همچنین داوطلبان میتوانند از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور(شهرستان) با شماره۸۷۷۵۱۷۱۸-۰۲۱ و۰۲۱۸۷۷۵۱۷۱۵شماره تماس مشاور مربوطه در استان خود را دریافت نمایید.

 
وی تاکید کرد: مشاوره تحصیلی می تواند دانش آموزان و دانشجویان را در مورد آینده شغلی معلمی و آینده تحصیلی رشته های مختلف، رشته های پرطرفدار درکنکور سراسری، آزمون های زبان خارجه، روش های افزایش تمرکز،  روش های برنامه ریزی درسی، ضرورت و اهمیت مشاوره تحصیلی و بسیاری از موارد دیگر  مطلع سازد.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان افزود: داوطلبان کنکورمعمولا بعد از ورود به دانشگاه از ویژگی های رشته دلخواه خود باخبر می گردند. ضروری است داوطلب قبل از انتخاب رشته،  از آینده تحصیلی رشته های مختلف تحصیلی و استعداد خود در رشته مربوطه جهت تدریس در کلاس درس مطلع گردد تا بتواند  برای انتخاب رشته تصمیم گیری نماید. به عنوان مثال یک داوطلب کنکور باید از استعداد خود در معلمی، نحوه ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه، شرایط ادامه تحصیل آن رشته در مقاطع بالاتر و همچنین واحدهای دانشگاهی که می بایست بگذراند مطلع گردد.
]]>
واژه نامه ریاضی 2018-07-23T10:44:54+01:00 2018-07-23T10:44:54+01:00 tag:http://math95.ir/post/105 حسین زارعی به نام خداکتاب واژه نامه ریاضی (جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف)این کتاب برای درس زبان تخصصی رشته های ریاضی کاربرد دارد فرمت فایل : pdf حجم فایل : 18.5 مگابایت  تعداد صفحات : ۳۰8 صفحه تالیف: جهاد دانشگاهی صنعتی شریفدانلود از سرور پیکوفایلراهنمای دانلود از سرور پیکوفایل به نام خدا

کتاب واژه نامه ریاضی (جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف)

این کتاب برای درس زبان تخصصی رشته های ریاضی کاربرد دارد 

فرمت فایل : pdf 
حجم فایل : 18.5 مگابایت 
 تعداد صفحات : ۳۰8 صفحه 
تالیف: جهاد دانشگاهی صنعتی شریف
دانلود از سرور پیکوفایل
راهنمای دانلود از سرور پیکوفایل

]]>
100 نکته کلاسداری 2018-07-21T05:10:02+01:00 2018-07-21T05:10:02+01:00 tag:http://math95.ir/post/104 حسین زارعی به نام خدا100 نکته برای اینکه چگونه تدریس کنیم ، گردآوری شده توسط علی عیسایی با همکاری گروه صالحینمشخصات فایل :حجم فایل : 1 مگابایتفرمت فایل : PDFدانلود از سرور پیکوفایلراهنمای دانلود از سرور پیکوفایل  به نام خدا
100 نکته برای اینکه چگونه تدریس کنیم ، گردآوری شده توسط علی عیسایی با همکاری گروه صالحین
مشخصات فایل :
حجم فایل : 1 مگابایت
فرمت فایل : PDF
دانلود از سرور پیکوفایل
راهنمای دانلود از سرور پیکوفایل
 
]]>
دور تند ریاضی انسانی 2018-07-21T04:42:24+01:00 2018-07-21T04:42:24+01:00 tag:http://math95.ir/post/103 حسین زارعی به نام خداجمع بندی مفید ریاضیات انسانی برای کنکوری ها کاری از استاد اصغر قیاسی دبیر ریاضی دبیرستان (دوره دوم) نمونه دولتی فرهنگ شهید شریفی منطقه 16ویژگی ها :تیپ بندی و دسته بندی سوالات نحوه توزیع مباحث در کنکورسوالات گلچین کنکوربه همراه بودجه بندی کنکور ریاضی انسانی از سال 87 تا 95مشخصات فایل :حجم فایل : 21 مگابایتفرمت فایل : PDFدانلود از سرور پیکوفایلراهنمای دانلود از سرور پیکوفایل  به نام خدا
جمع بندی مفید ریاضیات انسانی برای کنکوری ها کاری از استاد اصغر قیاسی دبیر ریاضی دبیرستان (دوره دوم) نمونه دولتی فرهنگ شهید شریفی منطقه 16
ویژگی ها :
تیپ بندی و دسته بندی سوالات 
نحوه توزیع مباحث در کنکور
سوالات گلچین کنکور
به همراه بودجه بندی کنکور ریاضی انسانی از سال 87 تا 95
مشخصات فایل :
حجم فایل : 21 مگابایت
فرمت فایل : PDF
دانلود از سرور پیکوفایل
راهنمای دانلود از سرور پیکوفایل 
]]>